Khamis, 8 Mac 2012

Mengapa Beli Di MyGoldSilver999?

Apa MGS999?
MyGoldSilver999 merupakan satu tapak yang diwujudkan khusus untuk mengalakkan penggunaan emas dan perak dalam mengukuhkan lagi sistem ekonomi sedia ada dan mengekalkan setiap nilai perolehan kekayaan individu dengan cara memiliki emas dan perak.

Apa kelebihan MGS999?
MSG menawarkan emas dan perak pada harga yang kompetitif, lebih rendah nilai premium, lebih rendah nilai spread dan mudah diterima pakai di peringkat antarabangsa. MGS999 tidak menjual jenama atau sistem yang lebih meningkatkan kos produk emas dan perak. Dengan lebih tepat, anda membayar duit anda dengan lebih nilai emas!

Kenapa emas dan perak MGS murah?
Supaya lebih ramai yang dapat memilikinya dan dapat menyelamatkan kekayaan dari krisis ekonomi semasa, dan nilai wang fiat yang semakin menyusut. Seperti mana yang dinyatakan tadi, MGS999 tidak menjual jenama, tidak terlibat dalam sistem MLM, komisyen berganda, sistem piramid, emas dan perak maya, hibah dan lain - lain. Beli emas anda dapat emas!

Bagaimana memiliki emas daripada MGS999?
MGS999 menawarkan peluang memiliki emas dengan cara pembayaran menerusi sistem online yang selamat. Pelanggan hanya perlu meneliti produk yang dikehendaki dan menghubungi terus talian hotline MGS999 di 010 243 9004, dari situ, pelanggan dapat berinteraksi secara terus dengan Admin MGS999.

Mengapa tiada harga yang dipaparkan dilaman MGS999?
Harga MGS999 adalah sentiasa berubah setiap minit bergantung kepada pergerakan harga emas dan perak semasa dunia. Oleh yang demikian, pelanggan yang berminat memiliki emas boleh menghubungi terus MGS999 bagi mendapatkan harga sebenar yang dijamin rendah di dalam pasaran.


Bolehkan Produk MGS999 dijadikan sumber pelaburan dan perniagaan?
Boleh.


Bagaimana caranya?
Produk MGS999 dapat diperolehi dengan nilai spread dan nilai premium yang rendah, oleh yang demikian para pembeli boleh menjual emas dan perak yang dimiliki dengan harga yang kompetitif kepada pihak lain disebabkan harganya masih lagi murah setelah ditambah dengan peratus keuntungan.


Berapa peratus yang saya untung?
Peratus keuntungan tidak ditetapkan oleh pihak MGS999, ianya bergantung kepada pihak pembeli dalam urusniaga terhadap prospek baru. Lagipun emas dan perak bukanlah barang kawalan.


Bilakah waktu urusniaga MGS999?
0800 pagi - 0400 petang
0800 malam - 1100 malam
setiap hari

MGS999 hebat kerana?
1. Jual emas dapat emas fizikal,
2. Harga rendah,
(tidak perlu bayar komisyen kepada agen, bukan MLM, tidak perlu taja umrah, kereta                         mewah, tiket pelancongan kepada agen, tidak perlu bayar hibah, keuntungan dan janji - janji   manis yang lain),
3. Urusniaga mudah dan ringkas,
4. Konsep MGS999 mahu mendidik dan menggalakkan setiap orang terus menyimpan dan melabur di dalam emas serta perak dalam jangka masa panjang.


Bagaimana produk yang telah dibeli sampai kepada pelabur?
Pelabur diberi 2 pilihan.
Produk akan diambil secara terus dengan MGS999 (kawasan Lembah Klang) ataupun 
dihantar melalui perkhidmatan kurier dengan caj tambahan sebanyak RM20 bagi setiap barangan berharga RM5000.


Adakah produk dilindungi insurans semasa dihantar melalui kurier?
Ya. 


Bolehkan MGS999 memberikan khidmat nasihat dalam pelaburan emas dan perak?
Boleh.


Adakah ianya percuma?
Ya. Cuma belanja makan di kopitiam sahaja.hehe...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang pertanyaan lanjut berkaitan produk, sila e-emel ke mygoldsilver999@gmail.com atau hubungi 010 243 9004

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...